Положення про моніторинг якості освіти: wym-1660060911655

ПОЛОЖЕННЯ
про моніторинг якості освітнього процесу
у НВК «Лисовицька СЗОШ І-ІІІ ст.- ліцей»

1. Загальні положення.

1.1. Дане Положення регламентує порядок, процедуру і форми проведення контролю за якістю навчально-виховного процесу на рівні гімназії у вигляді моніторингових досліджень.

1.2. Нормативною базою моніторингу якості освітнього процесу в закладі є: Конституція України;
- Закон України «Про освіту» від 05.09.2017 р. № 2145-VIII;
- Закон України «Про загальну середню освіту»;
- Інші закони;
- Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, схвалена Указом Президента України від 25 червня 2013 року №344/2013;
- накази МОН,
- Статут школи;
- Програма розвитку школи;

1.3. Провідним напрямком удосконалення системи освіти є формування системи управління якістю освіти засобами моніторингу розвитку та контролю якості освіти із залученням усіх зацікавлених учасників освітнього процесу.

1.4. Дане Положення спрямоване на підвищення якості освіти, активізацію та удосконалення діяльності закладу.

1.5. Внутрішкільний моніторинг передбачає збирання (первинні дані), аналіз та оцінку якості освіти, зберігання (створення і ведення бази даних), прогнозування та розробку рекомендацій щодо корекційної роботи.

1.6. Моніторингові дослідження проводяться спеціальною групою аналітиків – моніторинговою групою, яка входить до складу науково- методичної ради школи.
1.7. Положення узгоджується науково-методичною радою школи та затверджується на засіданні педагогічної ради.
1.8. НВК «Лисовицька СЗОШ І-ІІІст.-ліцей» у своїй діяльності керується чинним законодавством, нормативно-правовими документами з питань організації освітнього процесу та даним Положенням.
1.9. Дане Положення поширюється на всіх учасників освітнього процесу.

1.10. У цьому положенні використовуються такі терміни:

Моніторинг – це спеціально організований, постійний, цільовий контроль і діагностика стану освіти на базі систематизації існуючих джерел інформації, а також спеціально організованих досліджень і вимірювань з метою зіставлення реального стану з очікуваними результатами, відстеження ходу будь-яких процесів за чітко визначеним показником.

Моніторинг в освіті – це система збирання, обробки, зберігання і розповсюдження інформації про освітню систему або окремі її компоненти, яка орієнтована на інформаційне забезпечення управління, що дозволяє робити висновки про стан об'єкта у будь-який момент часу і дає прогноз її розвитку.

Призначення моніторингу – забезпечити всіх учасників освітнього процесу зворотним зв'язком, що дозволяє вносити послідовні зміни в хід реалізації освітньої програми з метою підвищення якості її результатів.

Якість освіти – інтегральна характеристика системи освіти, яка відображає ступінь відповідності досягнутих реальних освітніх результатів та умов освітнього процесу нормативним вимогам, соціальним і особистісним очікуванням.

2. Мета моніторингу.
2.1. Отримання оперативної, точної інформації про стан результативності освітнього процесу у школі.
2.2. Виявлення дійсних результатів шкільної освіти і можливості на цій основі коригувати програму розвитку школи, прогнозування тенденцій розвитку системи навчання в школі.
2.3. Виявлення реального рівня кваліфікації педагогічних кадрів, їх підготовленість до вирішення інноваційних завдань.
2.4. Відстеження динаміки освітніх послуг, ефективність управління освітнім процесом.

Кiлькiсть переглядiв: 80

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Вересень 2023 Наступна
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930